A photo of an outdoor space with tables with a few university students sitting at some of the tables.

Η μακροχρόνια απαγόρευση θετικών ενεργειών της Καλιφόρνια υπονοεί τι πρόκειται να ακολουθήσει

Την περασμένη εβδομάδα, το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ ανέτρεψε ένα προηγούμενο μισού αιώνα και κατέστησε παράνομο για δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια και κολέγια να εξετάζουν το ενδεχόμενο φυλής στις εισαγωγές φοιτητών. Η απόφαση έρχεται σε μια εποχή που το έθνος διαφοροποιείται γρήγορα, με λιγότερα από τα μισά παιδιά κάτω των 15 ετών να αναγνωρίζονται ως λευκά.

Κανείς δεν μπορεί να ξέρει με βεβαιότητα πώς το τέλος της θετικής δράσης θα αλλάξει τελικά τη φυλετική σύνθεση αυτών των σχολείων. Αλλά οι γνώσεις από την Καλιφόρνια, η οποία απαγόρευσε τις εισαγωγές με βάση τους αγώνες στα δημόσια πανεπιστήμια της στα τέλη της δεκαετίας του 1990, είναι ενδεικτικές.

Αμέσως μετά την απαγόρευση, το ποσοστό των μαύρων, ισπανόφωνων και ιθαγενών Αμερικανών φοιτητών που φοιτούν σε επιλεκτικά κολέγια στην πολιτεία μειώθηκε κατακόρυφα, σύμφωνα με έρευνα. Με την εισαγωγή πολιτικών ουδέτερων ως προς τη φυλή με στόχο τη σύλληψη ενός παρόμοιου πληθυσμού υποεκπροσωπούμενων μαθητών λίγα χρόνια αργότερα, αυτοί οι αριθμοί ανέκαμψαν κάπως, αλλά παραμένουν πολύ χαμηλότεροι από τα προηγούμενα επίπεδα.

Το Science News μίλησε με τον οικονομολόγο εργασίας Zachary Bleemer από το Πανεπιστήμιο του Πρίνστον, ο οποίος έχει περάσει χρόνια μελετώντας τι συνέβη στην Καλιφόρνια. «Νομίζω ότι [η απαγόρευση της θετικής δράσης της Καλιφόρνιας] είναι το πιο κοντινό πράγμα που έχουμε σε ένα λογικό είδος μικρόκοσμου για αυτό που πρόκειται να συμβεί σε εθνικό επίπεδο», λέει.

Αυτή η συνομιλία επεξεργάστηκε για μεγαλύτερη διάρκεια και σαφήνεια.

SN : Πώς επηρέασε η θετική ενέργεια τη διαδικασία εισαγωγής στο κολέγιο με την πάροδο του χρόνου;

Bleemer : Η καταφατική δράση έχει περάσει από δύο κύριες επαναλήψεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Από τότε που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 έως τις αρχές της δεκαετίας του 2000, η ​​καταφατική δράση ήταν γενικά μια πολιτική εισδοχής βασισμένη σε βαθμούς που παρείχε ένα άμεσο και κατευθυνόμενο πλεονέκτημα εισδοχής σε μαύρους, ισπανόφωνους και ιθαγενείς Αμερικανούς φοιτητές.

Φανταστείτε ότι ένα πανεπιστήμιο έχει κάποια πολιτική εισδοχής βάσει πόντων: Πάρτε βαθμολογίες SAT συν ΣΔΣ επί χίλιες, συν 500 πόντους για εξωσχολικά μαθήματα, 300 πόντους για ηγετικές δραστηριότητες και 300 βαθμούς για μαύρους, ισπανόφωνους και ιθαγενείς Αμερικανούς φοιτητές. Ήταν απλώς επιπλέον πόντους για μαθητές από μειονοτικά υπόβαθρα. Τείνει να στοχεύει Μαύρους, Ισπανόφωνους και Ιθαγενείς Αμερικανούς φοιτητές, αν και έχει επίσης στοχεύσει, σε διάφορα σημεία, Φιλιππινέζους και άλλους φοιτητές της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Στη συνέχεια, οι πολιτικές θετικής δράσης που βασίζονται σε σημεία έγιναν αντισυνταγματικές το 2003. Από τότε, η φυλή είναι κάτι στο οποίο δίνουν προσοχή οι αναγνώστες εισδοχής καθώς υποβάλλονται σε προπτυχιακές αιτήσεις, παρέχοντας πλεονεκτήματα εισδοχής.

Αξίζει να τονιστεί ότι και στις δύο περιόδους, οι θετικές [επιδράσεις] θα μπορούσαν να είναι πολύ μεγάλες. Μπορεί να υπήρχαν φοιτητές με παρόμοια εφαρμογή. Αν ήταν λευκοί, δεν θα είχαν σχεδόν καμία πιθανότητα να μπουν σε ένα πανεπιστήμιο, ενώ αν ήταν μαύροι, θα είχαν βασικά εγγυημένη εισαγωγή. Μερικοί άνθρωποι σκέφτονται τη θετική ενέργεια ως μια ελαφριά πολιτική, αλλά δεν είναι. Παρέχει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα εισδοχής σε πολλές περιπτώσεις με βάση τη φυλή.

SN : Η καταφατική δράση έχει προκαλέσει εδώ και καιρό διαμάχη. Γιατί;

Bleemer : Νομίζω ότι υπάρχουν δύο βασικές δημόσιες επικρίσεις για την καταφατική δράση. Το πρώτο είναι ζήτημα δικαιοσύνης. Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι άδικο να παρέχονται πλεονεκτήματα εισδοχής με βάση ένα εκ γενετής χαρακτηριστικό των νέων.

Νομίζω ότι είναι πρωτίστως για αυτόν τον λόγο ότι ακόμη και στην Καλιφόρνια, μια φιλελεύθερη πολιτεία, όταν το ψηφοδέλτιο βρισκόταν το θετικό αποτέλεσμα το 1996, έχασε με διαφορά 10 μονάδων. Και όταν επέστρεψε στο ψηφοδέλτιο το 2020, έχασε με 14 μονάδες. Και φαίνεται να έχει χάσει μεταξύ των Ισπανόφωνων ψηφοφόρων, μια ομάδα που επωφελείται από τη θετική δράση. Πρόκειται λοιπόν για μια βαθιά αντιδημοφιλή πολιτική.

Η δεύτερη κριτική είναι η ανησυχία ότι η θετική δράση μπορεί να μην ωφελήσει πραγματικά τους ανθρώπους που υποτίθεται ότι θα ωφελήσει. Αυτή η «υπόθεση αναντιστοιχίας» είναι η ιδέα ότι, ακόμα κι αν δώσετε πρόσβαση σε μαύρους και ισπανόφωνους φοιτητές σε πιο επιλεκτικά πανεπιστήμια, θα δυσκολευτούν. Δεν πρόκειται να είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τους συνομηλίκους τους σε προκλητικά μαθήματα. Μπορεί να δυσκολεύονται να μπουν σε επιλεκτικές σχολές κολεγίων. Μπορεί να είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους.

Ως οικονομολόγος, με ενδιέφερε πολύ να μάθω εάν αυτό ίσχυε κατά μέσο όρο, εάν η θετική δράση ωφέλησε ή δημιουργούσε κόστος κατά μέσο όρο για τους Μαύρους και Ισπανόφωνους φοιτητές που στόχευε.

Το γρήγορο και βρώμικο είναι ότι η υπόθεση της αναντιστοιχίας δεν είναι αληθινή κατά μέσο όρο. Οι μαύροι και οι Ισπανόφωνοι φοιτητές αντλούν πραγματικά πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα από τις πιο επιλεκτικές εγγραφές στο πανεπιστήμιο. Αυτό περιλαμβάνει αυξήσεις στην απόκτηση πτυχίου, [συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης πτυχίου STEM, και υψηλότερους μισθούς κατά την ηλικία των 20 και 30 ετών.

SN : Τι συνέβη στην Καλιφόρνια μετά τη λήξη της θετικής δράσης στα δημόσια πανεπιστήμια της;

Bleemer : Η Καλιφόρνια ήταν αυτό το πραγματικά ενδιαφέρον φυσικό πείραμα. Υπήρχαν ένα σωρό παιδιά που συνήθως δεν θα είχαν γίνει δεκτά σε επιλεκτικά πανεπιστήμια που έγιναν δεκτά λόγω θετικής δράσης. Και μετά υπήρχαν τα παιδιά που έχασαν ξαφνικά την πρόσβαση σε αυτά τα πανεπιστήμια όταν η πολιτεία της Καλιφόρνια απαγόρευσε την καταφατική δράση το 1998. Τι συνέβη με τα παιδιά που έκλεισαν τα 18 ένα χρόνο πολύ αργά για να εκμεταλλευτούν τις προηγούμενες πολιτικές της πολιτείας;

Στην έρευνά μου, βρήκα τρία βασικά πράγματα. Το πρώτο είναι ότι οι απαγορεύσεις θετικών ενεργειών οδηγούν σε αυτόν τον καταρράκτη Μαύρων και Ισπανόφωνων φοιτητών σε λιγότερο επιλεκτικά πανεπιστήμια, με τη μεγαλύτερη μείωση των εγγραφών στα πιο επιλεκτικά σχολεία. Αυτό οδηγεί σε μακροπρόθεσμα αρνητικά αποτελέσματα για τους μαύρους και τους ισπανόφωνους φοιτητές όσον αφορά τα χαμηλότερα ποσοστά αποφοίτησης και τους χαμένους μισθούς. Το τρίτο εύρημα είναι ότι αυτή η μείωση στα αποτελέσματα των Μαύρων και Ισπανόφωνων μαθητών δεν αντιμετωπίζεται με ίσα κέρδη για τους λευκούς και τους Ασιάτες μαθητές που τους αντικαθιστούν.

Κάθε φορά που ένα επιλεκτικό πανεπιστήμιο κάνει τα πάντα για να δέχεται φοιτητές με χαμηλότερες δοκιμασίες αλλά μειονεκτούντες [μέσω θετικής δράσης], αυτός ο μαθητής με χαμηλές εξετάσεις φαίνεται να αποκομίζει σημαντικά κέρδη πάνω από το μέσο όρο από την πρόσβαση στο σχολείο.

SN : Υπάρχουν ουδέτερες εναλλακτικές λύσεις για τη στρατολόγηση διαφορετικών φοιτητών πανεπιστημίου που λειτουργούν;

Bleemer : Οι πιο δημοφιλείς από αυτές τις πολιτικές, γνωστές ως πολιτικές ανώτατου ποσοστού, εγγυώνται την εισαγωγή σε κάποιο αριθμό μαθητών που προέρχονται από την κορυφή κάθε γυμνασίου σε μια δεδομένη πολιτεία. Πολιτικές ανώτατου ποσοστού έχουν εφαρμοστεί σε τέσσερις πολιτείες: Καλιφόρνια, Τέξας, Φλόριντα και Τζόρτζια. Η αρχική πολιτική στην Καλιφόρνια ήταν το κορυφαίο 4 τοις εκατό των μαθητών. Αυτή η πολιτική οδήγησε αυτούς τους φοιτητές σε όλες τις πανεπιστημιουπόλεις του συστήματος του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια εκτός από το UC Berkeley ή το UCLA.

Σε πολύ καλά λύκεια, το κορυφαίο 4 τοις εκατό των μαθητών θα μπορούσε να έχει ήδη μπει, ας πούμε, στο UC Davis ή στο UC Irvine. Η πολιτική δεν κάνει πολλά σε αυτά τα σχολεία. Στα λύκεια με τη χαμηλότερη προετοιμασία στην Καλιφόρνια – όπου ακόμη και ο ιεροδιδάσκαλος θα δυσκολευόταν να μπει στο Irvine [ή αλλού] χωρίς αυτή την πολιτική – έχουν μεγάλη σημασία.

Αυτές οι πολιτικές έτειναν να αυξάνουν την εγγραφή Μαύρων και Ισπανόφωνων στο UC Irvine, στο UC Davis και στο UC Santa Barbara, κατά περίπου 7 ή 8 τοις εκατό. Όμως, για το πλαίσιο, η θετική δράση αύξησε την εγγραφή Μαύρων και Ισπανόφωνων στο σύστημα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια κατά 20 τοις εκατό. Η θετική δράση στοχεύει άμεσα τους μαθητές με βάση τη φυλή. Με πολιτικές κορυφαίου ποσοστού, πολλοί από τους κορυφαίους μαθητές του 4 τοις εκατό δεν είναι μαύροι ή Ισπανόφωνοι. Έτσι, πολλά από τα παιδιά που έλκονται στα πανεπιστήμια δεν διαφοροποιούν κατά μέσο όρο αυτές τις πανεπιστημιουπόλεις.

SN: Η αντικατάσταση των πολιτικών θετικής δράσης βάσει φυλών με πολιτικές βασισμένες στην τάξη θα βοηθούσε στη διατήρηση της διαφορετικότητας των μαθητών;

Bleemer : Η στόχευση φοιτητών με βάση το εισόδημα έχει πολύ μικρή επίδραση στη φυλετική σύνθεση των πανεπιστημίων. Με τον ίδιο τρόπο, η θετική δράση με βάση τη φυλή δύσκολα αυξάνει το χαμηλότερο εισόδημα εγγραφής.

Σκεφτείτε ποιοι είναι οι φοιτητές με χαμηλότερο εισόδημα στο περιθώριο εισαγωγής σε ένα επιλεκτικό πανεπιστήμιο — τα παιδιά που, αν τους κάνατε ένα χτύπημα, απλώς θα έβγαζαν τον πήχη. Οι φοιτητές χαμηλού εισοδήματος με αρκετά υψηλές βαθμολογίες σε τεστ για να μπουν σε αυτά τα επιλεκτικά πανεπιστήμια δεν είναι ως επί το πλείστον μαύροι ή ισπανόφωνοι.

Εξαρτάται πραγματικά από το ποιος είναι ο στόχος σας. Εάν ο στόχος σας είναι η φυλετική ποικιλομορφία, η ταξική θετική ενέργεια δεν θα σας το δώσει αυτό. Αλλά αν ο στόχος σας είναι η ταξική ποικιλομορφία, η θετική δράση που βασίζεται στην τάξη θα το προσφέρει αυτό.

SN : Μια άλλη εναλλακτική λύση που βασίζεται στη φυλή έναντι της θετικής δράσης είναι η ολιστική ανασκόπηση. Τι είναι αυτό?

Bleemer : Αντί να υπάρχει ένα πρόγραμμα που βασίζεται σε βαθμούς που δέχεται όλους τους μαθητές με το υψηλότερο σημείο σε κάποιο όριο και απορρίπτει όλους τους μαθητές με τους λιγότερους βαθμούς, η ολιστική ανασκόπηση επιτρέπει πολύ μεγαλύτερη διακριτικότητα στους συμβούλους εισαγωγής.

Οι σύμβουλοι μπορούν να ενσωματώσουν τις πληροφορίες, όπως να προτιμούν έναν μαθητή με χαμηλές βαθμολογίες τεστ από ένα υπόβαθρο χαμηλού εισοδήματος. Στην ολιστική ανασκόπηση, οι μαθητές μπορεί να γίνουν δεκτοί λόγω της υπόσχεσής τους, όχι λόγω του ρητού υψηλού επιπέδου προετοιμασίας τους.

Διαπίστωσα ότι οι πανεπιστημιουπόλεις [στην Καλιφόρνια] που εφάρμοσαν ολιστική ανασκόπηση είδαν την εγγραφή Μαύρων και Ισπανόφωνων να αυξάνεται κατά 7 τοις εκατό. Θυμηθείτε, η θετική ενέργεια αύξησε την εγγραφή κατά 20 τοις εκατό, επομένως αυτό είναι μικρότερο αλλά εξακολουθεί να έχει νόημα.

Ωστόσο, εάν ο στόχος είναι να αυξηθεί η εγγραφή Μαύρων, Ιθαγενών Αμερικανών και Ισπανόφωνων, η θετική δράση με βάση τη φυλή είναι πολύ πιο επιδραστική από τις ουδέτερες ως προς τη φυλή εναλλακτικές που έχουν εφαρμόσει τα πανεπιστήμια ως αντικαταστάσεις. Εάν ο στόχος σας είναι η φυλετική ποικιλομορφία, τίποτα δεν το κάνει τόσο καλά όσο η ρητή στόχευση με βάση τη φυλή.

Διαβάστε επίσης :Η επεξεργασία RNA βοηθά τα χταπόδια να αντιμετωπίσουν το κρύο

Το φάρμακο για τον διαβήτη που θα μπορούσε να αποτρέψει τη μακροχρόνια COVID

Ο υπεριώδης φασματογράφος του διαστημικού σκάφους JUICE ξεκινάει τη δράση: Συλλέγονται τα πρώτα δεδομένα

Απάντηση